Pilates

Kάποτε το Pilates απευθυνόταν μόνο σε διάσημους πλούσιους και σε χορευτές. Σήμερα αναγνωρίζεται παντού και πολλοί φυσιοθεραπευτές, ορθοπεδικοί και οστεοπαθητικοί το θεωρούν σαν την ιδανική μορφή άσκησης. Το σημαντικό είναι να υπάρχει σωστή στάση στο σώμα του αθλούμενου και συνεχής παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς ένας από τους σκοπούς της εκγύμνασης είναι να δυναμώσει τους βαθύς μύες της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι και την στηρίζουν.
Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος.  Σήμερα υπάρχουν άπειρες παραλλαγές ασκήσεων και εκτελούνται σε στρώμα και όχι μόνο χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Pilates ή με ειδικό εξοπλισμό Pilates.H μέθοδος Pilates αποτελείται από 500 περίπου ασκήσεις ακρίβειας, στις οποίες συμμετέχει όχι μόνο το σώμα, αλλά και η αντίληψή μας, και οι οποίες εκτελούνται σε ειδικά σχεδιασμένα όργανα (με βασικότερο το Universal Reformer), μόνο από ειδικά εκπαιδευμένους στη μέθοδο, γυμναστές.. Oι ασκήσεις – με κύριο άξονα, πάντοτε, το κέντρο του σώματος (κοιλιακοί μύες) – βασίζονται σε δέκα άξιες: Χαλάρωση, Συγκέντρωση, Αναπνοή, Ευθυγράμμιση, Συνειδητοποίηση του κέντρου, Έλεγχος, Ακρίβεια, Συνεχής (κυκλική) ροή των κινήσεων, Αντοχή. pilates45
O σχεδιασμός των ασκήσεων βασίστηκε σε πολλές εναλλαγές, με λίγες επαναλήψεις, έτσι ώστε να τονώνονται οι μύες, χωρίς να διογκώνονται, ν’ αναπτύσσεται η ελαστικότητα και η δύναμη, ενώ ταυτόχρονα, το σώμα αποκτά μια πρωτόγνωρη ισορροπία και αρμονία. H σωστή αναπνοή είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην εκτέλεση όλων των ασκήσεων, η ακρίβεια, η συγκέντρωση και η Προσωπική ενασχόληση του γυμναστή με τον ενασκούμενο, καταλήγουν στην πλήρη ευθυγράμμιση του σώματος, λόγω της μεγάλης ακρίβειας, που υπάρχει στην άσκηση.
pilates45 Tο σώμα γυμνάζεται ενιαία και το αίσθημα της ευεξίας και της ζωτικότητας απορρέει από κάθε κίνηση.H εσωτερική μας δύναμη αφυπνίζεται με απώτερο σκοπό, να επιτευχθεί ο πλήρης έλεγχος και συγχρονισμός του σώματος, χωρίς πίεση και κόπωση.Η αίσθηση Pilates Aπό την πρώτη στιγμή, η αίσθηση που αποκομίζει ο ενασκούμενος μετά από κάθε session, είναι αυτή του πλήρους φυσιοθεραπευτικού μασάζ, με θεραπευτικά αποτελέσματα, τα οποία διατηρεί και για τις επόμενες ημέρες, χωρίς να νιώθει “πιασμένος” ή καταπονημένος. Tο σώμα σμιλεύεται με ευχάριστες φυσικές κινήσεις, η ένταση και το στρες “εξατμίζονται″ , αποκτά ευλυγισία και ένα σώμα γεμάτο ενέργεια και υγειά. Σταδιακά, ο κάθε ενασκούμενος αποκτά όλο και περισσότερη σωματική, αλλά και πνευματική ενέργεια, την οποία διοχετεύει στη ζωή του, με αυξημένη δυνατότητα συγκέντρωσης και έλεγχου
Η σιλουέτα Pilates Mακριά, ευθύγραμμη, με γραμμωμένους μύες σε όλο το σώμα, στενούς γοφούς και πολύ δυνατούς κοιλιακούς. H στάση του σώματος είναι ευθυτενής και η σπονδυλική στήλη στην απόλυτη ευθεία, έτσι ώστε το σώμα τελικά, κερδίζει μερικά εκατοστά σε ύψος. Aπόλυτα επίπεδο στομάχι και κοιλιάΓυμνάζεσαι  ολοκληρωμένα …Σε αντίθεση με άλλες μεθόδους γυμναστικής, με  το Πιλάτες (Pilates)  δεν γυμνάζεις μεμονωμένα τα μέρη του σώματός σου, αλλά ενδυναμώνεις  και   ισορροπείς την ανάπτυξη όλων των μυών σου και αυξάνεις την ευλυγισία σε όλο σου το κορμί. Ακόμα και αν ήδη ακολουθείς κάποιο άλλο άθλημα, μπορείς να ξεκινήσεις συμπληρωματικά και το Πιλάτες (Pilates), το οποίο θα σε βοηθήσει να δεις πιο άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σου. pilates45
pilates45 Μαθαίνεις καλύτερα τις  ανάγκες του σώματός σου …Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το Πιλάτες (Pilates) είναι ιδιαίτερα αγαπητό, είναι γιατί σου προσφέρει τη  γνώση για τις ανάγκες του σώματός σου.  Με το Πιλάτες, εκπαιδεύεσαι για το  ποια πρέπει να είναι η σωστή στάση του σώματός σου, ρυθμίζεις καλύτερα την αναπνοή σου και συγχρονίζεις τις κινήσεις σου.Αποκτάς ευλυγισία …Οι ασκήσεις Πιλάτες ενισχύουν την μυϊκή δύναμη  και την ευλυγισία του σώματός, με αποτέλεσμα να μπορείς να ανταποκριθείς με μεγαλύτερη άνεση στις καθημερινές σου δραστηριότητες.
Αυξάνεις την ενεργητικότητά σου…Με την συχνή άσκηση Πιλάτες (Pilates) θα επανακτήσεις την ενεργητικότητά σου και καθημερινά θα αισθάνεσαι ότι μπορείς πιο εύκολα και ξεκούραστα, να πραγματοποιείς ολοένα και περισσότερες δραστηριότητες.Αποκτάς σφριγηλό κορμί ….Αν θέλεις να είσαι σε φόρμα και το σώμα σου να φαίνεται λεπτό και γραμμωμένο, τότε με την συχνή  άσκηση Πιλάτες (Pilates) θα καταφέρεις σταδιακά, να αποκτήσεις το κορμί των ονείρων σου!Καταπολεμάς το άγχος…
Με την τεχνική του Πιλάτες (Pilates) εκτός από την σωματική εκγύμναση, μπορείς να επιτύχεις την βελτίωση της ψυχοσυναισθηματικής σου κατάστασης. Με αυτή την μέθοδο γυμναστικής, αναπτύσσεις καλύτερα την συγκέντρωση, την ακρίβεια, τον έλεγχο και την ροή σε κάθε κίνησή σου. Οι ασκήσεις Πιλάτες (Pilates),  θα σε βοηθήσουν να ρυθμίσεις τον ύπνο σου, να αποβάλεις το στρες, να μειώσεις τα συμπτώματα κόπωσης και προπάντων   να νιώθεις ψυχολογική ευφορία. Pilates.
pilates45 Αποκτάς καλύτερη αυτοσυγκέντρωση…Ξεκινώντας να γυμνάζεσαι με την τεχνική Πιλάτες (Pilates), μαθαίνεις να χαλαρώνεις ψυχολογικά και σωματικά, ρυθμίζεις την αναπνοή σου και σταδιακά αποκτάς περισσότερη αυτοσυγκέντρωση, σε κάθε δραστηριότητά σου.Αντιμετωπίζεις πιο εύκολα τους σωματικούς πόνους ή τους τραυματισμούς…Οι ασκήσεις Πιλάτες (Pilates),  επιταχύνουν την ανάρρωση των σωματικών τραυματισμών. Αν λοιπόν έχεις υποστεί τραυματισμό και θέλεις να καταπολεμήσεις τους πόνους, τότε ακολουθώντας ένα πρόγραμμα Πιλάτες (Pilates) προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου, θα μπορέσεις να έχεις πολύ πιο γρήγορη ανάρρωση.